vineri, ianuarie 15

you and me; together forever !



Parte din asta e proasteală, însă nu şi prietenia!

“zip-A-dee-doo-daa
Zip-A-ri-eee
My,my,my,my
My best friend!!”


We’re the best, forget the rest!!
Noi. Doarnoi. Noidouă. Şi poate că nimic mai mult; şi sincer : de -ajuns !
Eşti unul din puţinele lucruri bune din viaţa mea, eşti “soba” mea iarna, căldura mea din ianuarie; eşti singura care mă face să râd cu lacrimi, eşti .. TOTUL !
Eşti pata de pe jeanşii mei de care nu mai vreau să scap; eşti steaua care străluceşte mereu în inima mea, chiar dacă eu nu realizez întotdeauna. Eşti jumatatea “geniu” (doarnoidouăştim), eşti gâdilici, eşti iubi, pisi .. eşti mereu aici, mereu ! Eşti cea care mă suportă întotdeauna (chiar şi cand nu te las sa dormi), eşti cea care ma ia de mână (nu mă lasă) şi mergem mai departe.

Tu mă alinţi, tu mă cerţi, tu mă “culegi de pe covorul tău :)))”, tu mă ietţi, tu mă încurajezi, tu mă adori, tu mă strângi în braţe (cum n-o face nimeni), tu mă cunoşti cel mai bine! Doar tu îmi goleşti frigiderul când vii la mine, tu care-mi cotrobăi peste tot, tu care-mi scoţi “peri verzi”, tu care ţipi, tu care .. mă iubeşti !


Şi chiar de nu o arăt mereu,
N-aş putea fără tine ..
Aş fi un simplu “eu” !

Şi chiar de ţi se pare-un fleac,
Eu port in gând acest “gândac”.
Pentru că-i spun mereu tot ce gândesc,
Pentru că mi-e de-ajuns doar s-o privesc
Şi jur : pe loc realizez,
Doar cu ea, eu mă distrez!
Doar cu ea pot să visez ..
De aceea o iubesc !


Aş scrie romane întregi despre asta .. dar mă rezum la aceste rânduri scrise la şcoală , azi.
Îţi mulţumesc din suflet !

P.S. : Ce faci când ai aşa o prietenă? O iubeşti, desigur … DE TOT !


Cu drag,
Eu şi Ea




(apropo, o să pun şi poze)

Un comentariu: