vineri, ianuarie 15

puţin din viaţa unui voinic


Copilul mic, copilul cu ochi albaştri pe care îl iubeşte toată lumea ! .. da, acela mic care ţipa toată ziua, acela care nu mă lasă să învăţ ! Minunăţia aia care îmi zâmbeşte dimineaţa la 7 ; şi îmi merge bine toată ziua ! Bebe obraznic care îmi pune in ghiozdan trenuleţe şi îmi ia banii. Da, dinţosul ala –guraliv- pe care îl iubesc enorm şi fără de care nu aş putea!

-Argintul viu- care mă pişcă, care mă trage de păr, care mă bate .. dar care mă strânge tare, tare in braţe şi mă pupă apăsat. Ţuţ’ căruia ii place să alerge, care nu sta niciodată locului; eu nu ştiu de unde atâta energie .. :)) Cârlionţ’ care ma strigă –iaia- şi cere zilnic –bobo- (ciocolată,jeleuri,bomboane,prăjituri - tot ce înseamnă dulce) . E frăţiorul meu, e lumina ochilor mei .. e totul !

(îmi cer scuze dacă te-am certat prea tare, dacă am fost rea:”> dar câteodată ma enervezi la culme; si totusi eu tot te iubesc, neastâmpăratule!)

Cu drag,

Eu, sora ta care te adoră

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu