joi, ianuarie 28

parte din mine !



Cu părere de rău ne îndreptăm cu paşi mărunţi spre sfârşit ..

Stăteam şi mă gândeam cât de greu o să-mi fie fără voi;

Cât am mai râs, cât am glumit, cât am mai plâns .. şi cât am iubiiit ! ştiţi oare cât o să-mi lipsiţi? ştiţi oare cât o să plâng pentru fiecare părticică din noi, din 8a, din gimnaziu din .. orice ? Până şi din motive minuscule, care nu-şi au rostul ..

Sunteţi personele datorită cărora zâmbesc azi pentru ca ieri aţi ştiut să-mi ştergeţi lacrimile, să ma stângeţi în braţe, să mă încurajaţi, să-mi spuneţi să merg mai departe .. acele persoane de care îmi va fi extrem de dor, persoanele care merită mai mult de un simplu 'mulţumesc', persoanele care vor să mă asculte pentru că le pasă într-adevăr! .. sunt persoane cu o inimă mare, pentru că au atâta şi atâta dragoste .. sunt persoane a căror urmă nu se va şterge din viaţa mea, pentru că clar : mi-au schimbat existenţa .. sunt oamenii pe care îi iubesc. Sunteţi persoanele de care nu mă satur niciodată ..

N-am să uit, mulţumesc .. (mai avem totuşi un semestru, hai să profităm de el) .



Cu drag,
Roxănica voastră

4 comentarii: