sâmbătă, ianuarie 30

.. şi un zâmbet amar



Dimineaţă m-am trezit cu tine-n gând, cu amintirea ta dulce-amăruie .. cred că te-am visat, sau poate a fost doar imaginaţia mea; A trecut atâta timp .. şi totuşi parcă a fost ieri ! încă tresar la numele tău, îmi aduce aminte de tine şoricelul ăla gri. Dar nu, nu o să spun că nu mi-e dor (aş minţi), azi nu o să plâng.


Mă iubeai irevocabil de mult .. mi-am amintit că-ţi plăcea atât de mult să ma vezi cu codiţe, încât am trecut la fapte şi am plecat la şcoala cu 2 codiţe (arătam ca o copilă inocentă) .. banal, ningea aşa frumooos .. ca atunci!

Mai ştii? Ziua aia tâmpită la 'edera' .. nu mi-a mai trebuit ciocolată caldă ceva timp!
Păcat că s-a terminat aşa, că am ajuns aşa ..

N-am să uit niciodată, mulţumesc!



Cu drag,
Codiss


2 comentarii:

  1. eu spun acelasi lucru: euteiubescEnorm; si nimeni mai mult ca mine!
    tii minte: toti iubitii nostrii.. care n-au stiut sa ne aprecieze. l-)

    PESTE TOATE TRECEM CU CAPUL SUS
    NE AVEM UNA PE ALTA SI ASTA-I MAI PRESUS !
    you and me; together; forever !

    RăspundețiȘtergere