sâmbătă, aprilie 17

Eu; acelaşi simplu eu



Când eram mică şi alergam, săream şi ţipam de bucurie, de câte ori nu mi-au spus cei din jur că trebuie să stau potolită şi să nu vorbesc?!

Acum m-am schimbat .. dar ei nu stiu că, în sufletul meu, am ramas acelaşi copil în mişcare, aceeasi Roxănica voastră, cu destule amintiri să mă lumineze în momentele întunecate, cu ceva oameni de încredere cărora să le împărtăşesc atât bucuriile si reuşitele, cât şi necazurile.

Aceeaşi curioasă, nerăbdătoare şi supărăcioasă. Deşi nu-ţi place.
La fel de încăpăţânată, puţin mai pupacioasă şi .. prea "ataşatoare" de toată lumea.
Sunt exact cum m-ai cunoscut: sunt visătoarea incurabilă, sunt exact la fel de posesivă şi geloasă, sunt pesimistă.
Sunt plictisitor de energică şi pe-atât de şugubeaţă (asta nu-i de la mine).
Ascult aceeaşi muzică lentă şi vorbesc non-stop. Plâng la fel de repede şi vreau să fie totul perfect. Mereu.
Îmi plac la fel de mult îngheţata şi jeleurile .. şi clătitele!
Ţip la fel de mult şi mă enervez mai repede.
Eu sunt aceeaşi, tu .. tu esti cel schimbat!


R

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu